9 Mayıs 2009 Cumartesi

Ben Canini Sevdim, Ben Anlima Yazilani Sevdim

Ben canini sevdim...
Ben alnima yazilani sevdim...
Sunu bilki sevmek adami öldürür,
sen bunu hic bilemedin...
Körpecik yüregim büyüdü,
acinida cekti nazinida,
akitti gözyaslarini suracigima...
Varsa yüregin anla bunu,
cektigim aciyi bil ve tahmin et sonumu...
Birgün hikayem son buldumu,
anlarsin belki bu canin senin oldugunu...
Yoklugunu hüznüme sardim ve
seni icimde en derin yerlere sakladim...
Olurda birgün ölürsem seni bulamasinlar diye...
Kiyamam sana, veremem seni ellere...
Kurban ederim canim, canini güllere!
Düstü sevdam, gönül yaram dilden dillere...
Ibret olsun sevmeyi bilmeyen gönüllere!
Unutma güzelim, ben canini sevdim...
ve pisman degilim seni böylesine sevdigime...
Bilki ölürsem vasiyetimdir, sana emanettir yüregim...
Birgün duyarsam bir vefasizi sevdigini,
unutma sakin, iki yakanda olacaktir sevdali ellerim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder