9 Mayıs 2009 Cumartesi

YüreĞimden Uzak...

Yüreğimden uzaklardasın şimdi! Başka yolda başka kolda...Hangi yürek dayanır ki bu acıya? Bekledim, saatlerce, günlerce, haftalarca, aylarca bekledim. Gelmedin! Yüreğimden uzaklara düştün. Hemde seni bukadar çok severken! Yaşananlarıda götürdün giderken, sevgi dolu kalbimide... Tek birşey kaldı geriye, gözler..Hergün anımsanırmı o gözler, her baktığım yerde onlar görünmek zorundamı ki ?Tamam. Yalan söyledim.Sevgi dolu kalbimi aslında. Yine aynı yerinde ama sen yoksun yanı başımda başka yolda başka koldasın. Ya ben! ben nerdeyim? Bende bilmiyorum nerde olduğumu. Bazen zifiri karanlıkta bazen zemheri ayazlarda ama yalnız. Korkuyorum buralarda dön demeyede dilim varmıyor artık. Dönmeyeceğini bile bile dön demek kendimi kandırmaktır sadece. Zaten dönsen bile güneşimi doğdurabilirmisin? Ellerin sıcakmıdır hala? Isıtabilirmisin ellerimi? Ya o gözler, o gözler aynımıdır? Bir bakışınla bir gülüşünle bütün buzlarımı eritebilirmisin yeniden? Sen...yüreğimden uzaklardasın şimdi, başka yolda , başka kolda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder